Home | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

събота, 14 ноември 2009 г.

Ванга и цървата, църквата и Ванга

събота, 14 ноември 2009 г.

Ванга за себе си -
„Какво сте тръгнали да ме изследвате, да ме изучавате с техники, апаратури? Как ще го обясниш като тази дарба е дадена от Бога. Той ме лиши от човешко зрение, но ми даде други очи, с които да оглеждам целият видим и невидим свят.
Аз мисли не чета. Един глас ми диктува. Ако той ме излъже и аз ще излъжа. На 18сантиметра стои над главата ми. Като влезе човек при мен, си идва с Божието име. С ръкописни букви сам си го е написал. Животът на човека преминава пред очите ми като на кинолента, а над мен чувам глас, който казва какво да предавам. Неговите близки починали се нареждат около него, задават и отговарят на въпроси, а аз предевам чутото от тях на живите.

Всички ще отидем на оня свят. Мен не ме е страх от мъртвите, от живите ме е страх.

Болна съм и ще ви оставя скоро. Да не се карате. За нищо не ми завиждайте, а плачете за живота ми, защото товарът му е непоносим.
Не искайте много – не може да му платите цената. Обичайте се, защото всички сте мои деца“

„Тази църква я гледам от 1941г., април месец до сега. Това е моята щерка, моят син, моята слава, това е всичко.“
(на 14 октомври 1994г. се сбъдва най-голямата мечта на българската пророчица – Църквата „Света Петка“ на Рупите е осветена и официално открита.)

„На 15 октомври преди хиляди години в местността Рупите е изригнал вулкан. Под лавата е бил погребан голям град с хиляди невинни хора. Те били високи, едри и се обличали в дрехи тънки и блестящи като станиол.
Били много просветени. Реката, която течела през града била златоносна и всяко новородено дете потапяли във водите й. На това място имало три големи храма – „Света Петка“, „Света Богородица“ и „Свети Пантелеймон“. Горещата бездна, която погълнала това селище сега ни изпраща топлите си пари, за да се лекуваме. Това са въздишките на невиннозагиналите хора. Моята молба към всички ви в бъдеще да продължавате да тачите този ден. Тук водата е вълшебна и целебна. От тази вода бизнес не става. Почнете ли да я продавате ще изчезне от тук и кой знае къде ще се появи.“

0 коментара:

Публикуване на коментар